Verhuur Dukdalf

Het Scouting Gebouw "De Dukdalf staat aan de rand van Oosterbeek.

Vanuit het gebouw loop je in direct de bossen in of ben je lopend met 5 minuten bij trein- en busstation Oosterbeek of met 10 minuten in het centrum. Het gebouw kan "in principe" alleen door Scoutingverenigingen gehuurd worden. Buiten de schoolvakanties is het gebouw in de weekenden te huur, dit is van zaterdagochtend t/m zondagmiddag. In de zomervakantie is het voor hele weken te huur. Banken en tafels zijn aanwezig. In de centrale hal zit een open haard waarin gestookt mag worden. Op het veldje naast het gebouw is ruimte voor een klein kampvuur en is er

genoeg veld over om spellen te doen.

Scouting Oosterbeek

Als je ons gebouw huurt heb je de volgende voorzieningen tot je beschikking

• Centrale hal ( 10 x 10 meter)
  • 5 lokalen: Kabouters, Welpen, Gidsen, RSA en Stam
  • Keuken met 6 pits horecagasfornuis
  • 1 koelkast
  • 1 vriezer
  • Wasruimte met 2 douches en wasbakken
  • 2 toiletten
  • Openhaard
  • Tafels (schragen)
  • Banken
  • Stoelen

Kosten om de blokhut te huren zijn 6,00* euro per persoon per overnachting, met een

minimum van 20 personen per dag. Bij minder personen wordt er toch 20 personen gerekend. Op de locatie is een afvalcontainer aanwezig die gebruikt kan worden.

Aankomst in principe 14.00 uur en vertrek 12.00. Afwijkende aankomst of vertrektijden zijn in overleg met de beheerder (bijna) altijd mogelijk.

Voor vragen over de verhuurkosten of beschikbaarheid kun je mailen naar mhdeleeuw@upcmail.nl, aan Rien de Leeuw de beheerder.

*Tarieven voor het volgende jaar worden uiterlijk op 31 sept van het huidige jaar vastgesteld.

2024: €6,00

2025: €-,--

Wij rekenen een extra toeslag voor gasverbruik i.v.m. de stookkosten. De 1e 5m3 per nacht zit bij de prijs inbegrepen daarna moet er per m3 bijbetaald worden. Vanwege de variabele en hoge gasprijs op dit moment publiceren wij op dit moment geen tarief voor het gasverbruik. De 5m3 die is inbegrepen is normaal gesproken genoeg om kort te douchen en af te wassen.

Water en licht zijn bij de huurprijs inbegrepen bij “normaal” gebruik. Het vullen van grote zwembaden met (warm) water en zware elektrische installaties vallen bijvoorbeeld niet onder normaal verbruik. Niet normaal verbruik wordt achteraf verrekend.

Verbruik wordt achteraf via slimme meter uitgelezen en verrekend.

Verhuurreglement_St_Bernulphus.pdf
Adobe Acrobat document 251.1 KB

Contactformulier Verhuur

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.