Over onze groep

Voor kinderen uit Oosterbeek

Scouting Sint Bernulphus uit Oosterbeek is een kleine gezellige scoutingclub opgericht op 10 juli 1945. Al jaar en dag bieden wij jongens en meisjes in de leeftijd van 7 tot 18+ gezellige draaiavonden, leuke activiteiten, spannende weekenden en spetterende kampen. Elke vrijdagavond zijn de jeugdleden te vinden in onze blokhut "De Dukdalf" voor leuke, creatieve, uitdagende en leerzame activiteiten; uiteraard onder (bege)leiding van een enthousiast leidingteam. Ons logo hebben wij na de tweede oorlog gekregen van Generaal Urquhuart vanwege onze hulp bij de wederopbouw van Oosterbeek.

We staan altijd open voor nieuwe leden en verwelkomen je graag op vrijdagavond om een keer een kijkje te komen nemen. Ook zijn wij vaak te zien bij Oosterbeekse activiteiten zoals de Airborne Wandeltocht, Verenigingsmarkt en Kerstmarkt.

Speltakken

We hebben vijf speltakken binnen onze vereniging:

Locatie Bernulphus

Onze Blokhut: De Dukdalf